29.06.2025

Komplexné servisné riešenia ako základ úspešnej intralogistiky

Inteligentná služba pre maximálnu dostupnosť

Nitra, 2. júla 2025 – Jedným z nevyhnutných prvkov pre úspešný interný pohyb materiálu je zabezpečenie dostupnosti. Aj to najmodernejšie intralogistické riešenie je zbytočné, ak technika nie je v prevádzke alebo nefunguje jej softvér, či už kvôli poškodeniu, chýbajúcim náhradným dielom alebo čakajúcej údržbe. Práve preto je dôležité mať spoľahlivú, individuálnu a rýchlu službu, ktorá predchádza výpadkom. U špecialistu na intralogistiku STILL Vám ponúknu: balíky služieb na mieru, ktoré zohľadňujú potreby zákazníkov, ako aj nové oblasti, ako sú automatizované vozíky a inovatívne energetické systémy.

Spoľahlivé služby, ktoré proaktívne a reaktívne zabraňujú odstávkam a rýchla dostupnosť personálu na pracovisko, sú pre firmy čoraz dôležitejšími kritériami pri výbere intralogistického partnera.

V efektívnom, modernom intralogistickom reťazci všetko beží plynulo. Pracovné postupy, vozíky a regálové systémy musia byť dokonale zladené, aby bola zabezpečená maximálna efektivita a presnosť v zásobovaní materiálom a skladovej logistike. Spoločnosť STILL svojou proaktívnou údržbou a spoľahlivým servisom zaručuje svojim zákazníkom nepretržité a efektívne fungovanie interných logistických procesov.
Vieme, že zlyhanie jediného vozíka môže mať rozsiahle následky na produktivitu celého systému. „V STILL znamená servis oveľa viac než len rýchlu pomoc v prípade poruchy,“ zdôrazňuje Dušan Lisý,  riaditeľ servisného oddelenia STILL Slovensko. „Inteligentný servis pre nás znamená pozerať sa na veci v širších súvislostiach a byť spoľahlivým partnerom pri zabezpečovaní interných materiálových procesov našich zákazníkov. Náš cieľ je jasný: maximálna dostupnosť riešení a minimálne odstávky." Predsa len, spoľahlivý a kvalitný servis, ktorý aktívne aj reakčne predchádza odstávkam, sa totiž čoraz viac stáva rozhodujúcim faktorom pre firmy pri výbere intralogistického partnera. Analýza celkových nákladov je rovnako dôležitá ako schopnosť plne sa venovať vlastnému podnikaniu bez akýchkoľvek výpadkov.

Flexibilné riešenia s trvalo vysokou kvalitou – vrátane servisu

Či už ide o portfólio riešení alebo rozsah služieb – vysoké štandardy kvality a flexibilné riešenia prispôsobené individuálnym potrebám zákazníkov vždy patrili medzi silné stránky STILL. Spoločnosť, so sídlom v Nitre, poskytuje trvalo vysokokvalitný servis naprieč celým portfóliom svojich riešení – od ručne vedených skladových zariadení až po komplexné automatizované riešenia pre manipuláciu s materiálom. Vzhľadom na rôznorodosť riešení a energetických systémov, ako aj ich rôzne charakteristiky, sa od servisných technikov vyžaduje bohatá odborná znalosť a skúseností. Ďalšou výhodou, ktorá odlišuje servis STILL, je to, že servisní technici poskytujú komplexnú podporu pre všetky vozíky a intralogistické riešenia predávané v ich regióne, vrátane techniky iných výrobcov v rámci zákazníckej flotily. A ak si zložité opravy pýtajú viac času, servisný tím je ochotný poskytnúť zákazníkom vhodný vozík z požičovne STILL. Pre zákazníkov to znamená maximálnu spoľahlivosť a osobný a lokálny kontakt, ako aj partnerskú spoluprácu, aj keď sa ich vlastné portfólio rozrastá alebo mení.

Balíky služieb šité na mieru – správne riešenie pre každú potrebu zákazníka

Potreby výzvy a osobné preferencie sa u zákazníkov môžu výrazne líšiť. Preto STILL ponúka rad servisných balíkov, od základného až po kompletný servis. Nový balík „Full Service Smart“ umožňuje zákazníkom zamerať sa na opravy spôsobené opotrebovaním, čím zabezpečuje dostupnosť ich vozidiel za nízku cenu. Tým získajú istotu, že dostanú presne tie služby, ktoré potrebujú na riešenie svojich výziev, bez toho, aby platili za čokoľvek zbytočné. „V najmä dynamických a ekonomicky náročných časoch majú spoločnosti záujem o riešenia na mieru, ktoré im umožnia určitú mieru flexibility,“ vysvetľuje Dušan Lisý. „Schopnosť prispôsobiť sa je kľúčovou súčasťou úspešného portfólia riešení. To isté platí aj pre služby.

Zameranie sa na budúcnosť: Nové balíky služieb „Energia“ a „Automatizácia“


V súlade so svojou víziou rozšíril STILL nedávno svoju ponuku služieb o nové oblasti – automatizáciu a energetiku. Zákazníci, ktorí hľadajú riešenia práve v týchto oblastiach, tak môžu využiť služby šité na mieru. Pri energetických systémoch to znamená nielen odborný servis od vyškolených technikov, ale aj detailné poradenstvo od počiatku výberu najvhodnejšieho riešenia. Balík služieb „Automatizácia“ zaisťuje spoľahlivú dostupnosť automatizovaných systémov, a to ako v oblasti hardvéru, tak aj softvéru. Okrem vyškolených servisných technikov, ktorí sú zaškolení najmodernejšími diagnostickými a opravárenskými nástrojmi, poskytujú odborný servis na diaľku aj kvalifikovaní IT experti. Vďaka „digitálnym dvojičkám“ je možné rýchlo a jednoducho vymeniť aj jednotlivé komponenty. Okrem toho sériová výroba automatizovaných vozíkov STILL na základe štandardizovaných komponentov zaručuje rýchlu dostupnosť náhradných dielov, vrátane hardvéru, a jednotné a spoľahlivé procesy opráv a údržby.