Prístup k zákazníkom napriek pandémii

Analýza potrieb zákazníkov a poradenstvo priamo z prostredia domácej kancelárie - je to možné? STILL Slovensko na túto otázku odpovedá kladne. Na zabezpečenie podpory zákazníkov v tomto náročnom období spoločnosť uviedla na svoju webovú stránku STILL LiveChat. Okrem toho obchodní poradcovia priebežne pripravujú ponuky a podrobnosti diskutujú s klientmi prostredníctvom elektronických komunikačných platforiem.

 

Toto je nová situácia pre všetkých. Pri správnom prístupe je možné byť našim zákazníkom nablízku. Musíme sa prispôsobiť aktuálnym podmienkam a byť našim klientom k dispozícii najlepším možným spôsobom. Doteraz to nebolo tak potrebné, ale v súčasnosti častejšie využívame videokonferencie. Funguje to oveľa lepšie, ako by sme mohli očakávať. Hoci sa vidíme len z diaľky, vizuálny kontakt je dôležitý. Po vypracovaní ponuky zostavíme ďalšie video stretnutie a podrobne ponuku prediskutujeme. Situácia je nová aj pre zákazníkov. Z nášho pohľadu je dôležité vynaložiť maximum úsilia a byť našim zákazníkom nablízku možno ešte viac ako predtým.

 

Obchodní poradcovia STILL Slovensko flexibilne prispôsobujú komunikačné nástroje klientovi. Nižšie sú uvedené tie, ktoré momentálne používajú najviac.

 

Live-chat

 

Ide o online nástroj implementovaný na našom webe, prostredníctvom ktorého sa môžete poradiť s naším online poradcom ohľadom produktov a služieb, ktoré poskytujeme. Sme vám k dispozícii počas pracovnej doby. V prípade požiadavky po pracovnej dobe nám môžete zanechať odkaz a my vás budeme čo najskôr kontaktovať.

 

Microsoft Teams

 

Microsoft Teams je súčasťou balíka Office 365, ktorý kombinuje všetky funkcie a aplikácie užitočné pri práci na diaľku na jednom mieste - vrátane videokonferencií - pre používateľov programu aj pre „externých“ hostí. Ak sa chcete zúčastniť plánovanej schôdzky, jednoducho kliknite na odkaz odoslaný v e-maile a okamžite pripojte virtuálnu konferenčnú miestnosť vo webovom prehliadači. Bez potreby sťahovania aplikácie Teams alebo akéhokoľvek doplnku.

 

Skype for Business

 

Klasická verzia vzdialeného kontaktu vo verzii zabezpečujúcej bezpečnosť údajov na podnikovej úrovni. Skype for Business vám umožňuje uskutočňovať hovory prostredníctvom doplnku nainštalovaného vo vašom webovom prehliadači. Stačí kliknúť na odkaz alebo pozvánku odoslanú v elektronickom kalendári a nainštalovať aplikáciu podľa pokynov. Účasť na stretnutí nevyžaduje prihlásenie – v tomto prípade stačí vybrať možnosť pripojiť sa ako hosť a uviesť svoje meno alebo prezývku.

 

WhatsApp – Video prehliadka použitých vozíkov

 

Mobilná aplikácia, ktorá vám umožňuje zrealizovať video hovor s naším poradcom prostredníctvom mobilného telefónu a prístupu na internet. Inštalácia aplikácie je nevyhnutná. V súčasnej situácii realizujeme videopriehliadky našich repasovaných vozíkov, kde vám naživo detailne ukážeme stav vozíka. Dohodnite si termín video prehliadky našich použitých vozíkov, ktoré máme skladom.

 

Oddelenie použitých vozíkov

Andrej Král

+421 915 396 203

pouzitevoziky@still.sk

Cookie Panel

Spoločnosť STILL používa súbory cookie na to, aby vám poskytla najlepší online zážitok a poskytla anonymizované, agregované údaje o používaní webových stránok. Informácie o tom ktoré cookies používame, čo robia a ako ich môžete zakázať sú dostupné v našich Pravidlách cookie.

Prehliadaním našich stránok súhlasíte s používaním súborov cookie. Zatvorením tejto správy súhlasíte s používaním súborov cookie na tomto zariadení v súlade s našimi Pravidlami cookie, pokiaľ ich nemáte zablokované.